Snöhund

Visst är det härligt att se sin hund överlycklig? Det tycker i alla fall jag! Idag när snön låg på marken gick jag och Tiza en långpromenad, då hon fick springa lös. Gud så hon sprang, hon sprang fram och tillbaka hur snabbt som helst, svansen viftade och hon såg ut att njuta av livet! Det roliga är att hon har blivit så lydig också, så fort man ropar på henne kommer hon, även om jag inte ropar på henne kommer hon och tittar till så att det är ok. Det är jätteroligt med tanke på hur hon tidigare varit. Nu ser vi fram mot stockholms mässan, då vi verkligen hoppas på en 1a! I Januari åker vi till Thailand och Tiza får spendera två veckor hos min farmor och farfar, de som hon tycker mycket om! Efter det börjar ridhusträningen, äntligen kommer vi igång med agilityn igen! Bilder på Tiza i snön kommer senare. :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!

Jättekul att du startat en blogg!

Det ska bli spännande att läsa.

Har Tiza löpt nu?

Åsa

2010-11-28 @ 08:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0