Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej mamma Tiza,

Äntligen har jag fått fart på min dator (jag är ingen expert) och Jossan vilka superfina valpar Tiza och Enzo har fått, jag verkligen älskar dom alla. Sköönt att Tiza är så duktig på att ta hand om sina bebisar. Enzo mår superbra som vanligt, han kutar runt och nosar här i Nacka det är en del löptikar i farten vad jag förstår när Bosse berättar om hans ivriga nosande och tvärbromsar hela tiden. Vi är inte i Dalarna eftersom jag just nu är indisponerad pga av skadat knä. Bosse och jag ser fram emot att få träffa hela högen - dom ser alla otrolig fina ut, jag har en liten favorit som jag inte berättar om ännu. Viktigt är att alla valparna och Tiza mår bra. Jossan passa på att njuta av dom små liven (mycket jobb naturligtvis) nu har du sportlovet på dig och bara kunna frossa i dessa underverk.

KRAM

Ninni,

Bosse Santos o en stolt pappa Enzo

2011-02-25 @ 19:47:31
URL: http://tizaperro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0