Valpar

Hej!
Riktigt länge sedan jag skrev här, blev något konstigt med bloggen och gick varken att gå in på mitt personliga konto eller själva bloggen. Men nu är allt löst och jag är tillbaka!
Mycket har hänt sen sist, Tiza och jag lyckades få till ett fantastiskt avslut på agilitysäsongen vilket hade lett till vår första pinne om det inte vore för däcket som var för högt, men men vi gjorde ett fint lopp och till sommaren och hösten är vi tillbaka på agilitybanorna! Lägger upp filmen på vårt sista agilitylopp om det funkar..
Dessutom hade vi fina Romeo (Caraydan Dios Mio) på besök i en vecka för drygt en månad sen. Tiza och Romeo fick efter många om och men till två parningar, och nu håller vi alla tummar och tassar för att det blir valpar om ungefär en månad. Det var väldigt roligt att få möjligheten att lära känna valparnas pappa så bra som vi hann att göra, en så oerhört trevlig, fin och mysig perrokille Romeo är! Och tillsammans var de blivande föräldrarna riktigt söta..

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0