Ebbe

I lördags var jag, Ann-Sofie och Tiza inne i Stockholm och passade lilla Ebbe. Vilken underbar liten grabb han är, så otroligt söt, charmig och fantastisk! Tiza blev överlycklig av att få träffa sin lilla valp och Ebbe blev lika lycklig han för att få träffa sin mamma. De hade en rolig dag tillsammans med massa bus, promenad och lite vila där i mellan. Jag kan säga att jag saknar lille Ebbe redan nu, och lilla plutten flyttar till Söderhamn idag, men han får det bra där och jag hoppas vi får se charmören snart igen!



Hur söt får man vara?

Bus med mamma Tiza

Gullungen själv!

Puss på mamsen!

Ett riktigt lejongap har den där morsan..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jossan tusen tack för all fantastisk hjälp vi har fått med valparna! Passning, fotografering mm och att Zelma fick bo hos er när vi hade valparna här. Det underlättade mkt för oss. Hälsa och tacka Ann-Sofi och Jan & Ann förstås för allt. Ebbe flyttade i går så nu har vi bara två hundar hemma. Pussa Tiza från oss. Jag får hela tiden rapporter från valpköparna och allt är bra och de är så nöjda med sina Tizabebisar.

Åsa

2011-04-19 @ 17:22:50
URL: http://www.perrotrizza.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0