Valpbilder

Har glömt lägga ut 7 och 8 veckors bilder på valparna, så jag lägger ut de senaste bilderna jag har på varje valp. Energico (valp 6) och Efusivo (valp 2) är  veckor på bilderna, men resten är 8 veckor.

Perro Rizados Eneko


Perro Rizados Efusivo


Perro Rizados Enamorada "Ezter"


Perro Rizados Esperansado "Jackson"
 

Perro Rizados Eldora "Elvira"



Perro Rizados Energico "Enco"


Alla valpar, förutom Eneko har nu flyttat till sina familjer. Jag och mamma Tiza önskar er all lycka till med era små guldklimpar! Ta vara på valptiden och njut av era hundar, och även om de bits, springer runt som galningar och kommer försöka testa er vad ni går för så är de fantastiska! Jag hoppas vi ses snart så jag får träffa de små underverken snart igen, alla 6 har en stor plats i mitt hjärta och jag är så otroligt glad att få ha varit med om valpning och 8 veckors uppväxt och utveckling, då personligheter har växt fram, och även om jag önskar att en av valparna var min så är jag säker på att de alla kommer få det underbart i sina nya familjer!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att titta på dom små valparna igen! Dom är verkligen ursöta, och Jaxon växer så det knakar!



Det var så mycket på gång när vi träffades i Stockholm att jag glömde ge min email adress, trots att jag pratade med din mamma om att ge den så att vi kan hålla kontakten. Den är i alla fall jeostman(at)gmail.com. Skriv gärna och berätta hur det går för härliga Tiza. Vi hoppas kunna komma med honom till Sverige i sommar (beroende på hur det passar med vaccinerna) så kanske Tiza och Jaxon kunde få träffas då?



Hälsningar,

Jenny

2011-04-25 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0