Promenad med Trizza och Zelma + båthelg

Förra veckan plus de två kommande veckorna är jag i fullgång med mitt sommarjobb, vilket består av ett liknande vaktmästarjobb. De två arbetsuppgifterna är rensa ogräs och måla staket och diverse utemöbler. Ganska slitsamt faktiskt med massa ogräsrensande. I alla fall så spenderade vi fredags kvällen hos min farmor och farfar då min farfar fyllde år, Grattis grattis!! Sedan gick jag och Ann-Sofie ut på våran kvällspromenad som vi alltid går, och då hade vi med Trizza och Zelma. Det gick jättebra med hundarna tillsammans, och Tiza blev som vanligt överlycklig över att få träffa vovvarna! I lördags bestämde vi oss för att ta båten ut till Utö, vi fick en härlig helg med mycket sol och Tiza fick vara där hon trivs allra bäst, ute i skärgården och i havet. Är man vattenhund så är man! ;)


En bild på Zelma från när hon bodde hos oss valparnas sista veckor hos Åsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0