Valplängtan

Att ha valpar hemma är nog bland det roligaste, härligaste och bästa som hänt mig. Det var såklart inte alltid roligt att höra pipande valpar nätterna långa när jag låg i en säng som stod precis bredvid valplådan, och när de precis lärt sig att gå vaknade jag en natt till av att busungarna Mila och Enco strosade omkring runt sängen. Men det positiva övervinner det negativa på långa vägar. Även om vi bara hade valparna de "lätta" veckorna (4 första veckorna) så vet jag ju hur de var sen, eftersom jag var valpvakt och hälsade på de några gånger hos Åsa. Jag verkligen saknar valpdoften, att ha de nära och deras underbara mysiga valpmagar, deras glädje och ALLT! Så jag hoppas verkligen att vi ska ta en till kull på Tiza, det vore hur underbart som helst!

Världens finaste E-kull!




















Valpar från samma kull, med så olika personligheter, olika teckningar och färger och så olika sätt att se världen och livet på får man nog leta länge efter, men alla 6 är hur underbara som helst! <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, vad många fina bilder på valparna.

De är verkligen helt underbara hela gänget.

Åsa

2011-07-27 @ 10:24:41
URL: http://www.perrotrizza.com
Postat av: Jossan

Ja det är de verkligen! :)

2011-07-27 @ 15:49:58
URL: http://tizaperro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0