Nyklippt

Kom just på att jag glömt att visa upp Tiza som nyklippt. Vi klippte henne för cirka tre veckor sedan, men under tiden vi började klippa henne bestämde vi oss för att övergå till sax istället för trimmern. Skäret var väldigt trögt och oslipat så det var nästintill omöjligt att komma igenom pälsen. Efter det skickade vi in skären på slipning och klippte rent henne, och jag måste säga att Tiza är väldigt söt nu! Jag tycket även att hon ser lite bredare ut över ryggen, troligen efter dräktigheten. Hoppas bara att jag har rätt, och att hon kan fortsätta bli lite stabilare i kroppen så att vi kan lyckas på en officiell utställning. Fast egentligen är hon för mig världens finaste, även om hon inte är domarnas favoriter så är hon min alldeles underbara ögonsten!

Före:



Efter:



Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är klart att Tiza är finast oavsett vad domarna tycker!

Åsa

2011-06-29 @ 16:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0