Agility

Kom nyss hem efter att ett par timmar på Brukshundsklubben, idag var det KM i agility som gällde. Både agility och hopp banan var öppen klass, och båda, men särskilt agilitybanan var rätt svår med mycket byten och så vidare. Tiza var jätteduktig förutom att hon var lite väl seg, men tyvärr hann hon sätta en tass på fel hinder på agilityn så där vart hon diskad, samma sak i hopp fast där tog hon ett hopphinder från fel håll. Både jag och Tiza var trötta ifrån igår, och jag är faktiskt stolt över henne bara hon inte drar iväg från banan. Och vi var ju absolut inte de enda som blev diskade, sånt som händer helt enkelt, man måste få misslyckas för att tillslut lyckas! Nu ska Tiza få vila hjärnan tills på onsdag, då är vi igång med ett träningstillfälle med agilityträningsgruppen!  

Kommentarer
Postat av: Ruffas Ninni

TACK Jossan för trevliga och uppmuntrande kommentarer på vår blogg.

Ett stort GRATTIS till Tizas och dina framgångar!!

Det var roligt att läsa lite på din blogg för första gången,,,jag måste lära mig att använda datorn oftare och hålla mig lite bättre uppdaterad om händelserna utanför Ruffas och mitt liv.

Jag förstår dig nu så väl hur svårt det måste ha varit att skiljas från valparna. Jag och Johanna är störtförälskade i alla fem, det är helt underbart att få vara med om detta, men lite jobbigt börjar det också bli nu när de har hunnit bli en månad.

Hälsar Ninni

2011-09-28 @ 12:55:53
URL: http://terapiperron.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0