Jackson A-höfter!

Kollade precis in på hunddata för att se om höftledsresultaten hade kommit ut, och Jacksons (PR Efusivo) hade gjort det, A-höfter! Jätteroligt :-)
Förresten så har jag idag anmält mig och Tiza till agilitytävlingen i Nynäshamn nästa helg, både hopp- och agilityklass 1. Det känns lite sådär med agilityn nu, Tiza är väldigt seg efter löpet och sist vi körde, i onsdags, orkade hon knappt någonting. Men jag måste upp till klubben och hinna träna någon gång innan, får hoppas på att det går bättre då helt enkelt. Hade det inte varit på hemmaplan hade jag inte tävlat nästa helg, men nu när det är det så tänker jag att jag kör loppen och låter det gå som det går. I sommar ska jag verkligen försöka satsa på agilityn, och även komma igång med lydnaden. Tiden räcker helt enkelt inte alltid till, men vi får göra så gott vi kan nästa helg, mer än så kan vi inte göra. 

 
En bild från Åsas blogg på fina Enco och Jackson när de höftledsröntgades

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!

Jag såg nu att även Encos höftresultat är utlagt-C.

Vad kul att ni ska tävla. Lycka till!

Jag och Trizza har gått fortsättningsrallylydnad i dag. Jättekul!

Åsa

2012-05-05 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0