Galante har flyttat till Skåne

Igår fick äntligen Galante hitta hem. Vår underbara, fina och fantastiska lilla kille har flyttat till Gerd och Rune i Ängelholm, Skåne och kommer få ett toppenbra hem! Han kommer att kallas Morris. Den långa hemresan har gått bra och efter en natt hemma vänjer han sig mer och mer med den nya miljön. Vi önskar er all lycka med eran fina och mysiga perrokille, och vi vill mer än gärna ha bilder och info om hur det går av alla valpköpare, såklart hoppas vi att allt går bra för er alla.
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Den lille sötnosen...

2013-04-22 @ 14:14:47
Postat av: Gerd Hagelkvist

Hej !!! Här går det framåt , känns som om han funnit sig till rätta. På fredag har jag tid till vetrinären så är det fixat. Han är nog den enda perro i Ängelholm, o har charmat alla på mitt jobb så nu är det många besök hos Hagelkvist med krypande personer på golvet ja en helt ny härlig situation i det hagelkvistna hemmet. Så här är det social träning. KRAM FRÅN MORRIZ Gerd o Rune.

2013-04-23 @ 09:01:32
Postat av: Åsa

Hej!
Men tänk vad konstigt. Vi har redan en Morris i vår B-kull. Gå in och titta på min hemsida www.perrotrizza.com och under valpar B-kullen hittar du Morris med s. Vad skönt att det går bra. Jag träffade brorsan Gamberro i dag. Han är lika ljuvlig han. Pussa Morris från mig. Åsa

2013-04-23 @ 20:24:23
URL: http://www.perrotrizza.com
Postat av: Hej

Hej! lite ny information från Ängelholm. Idag har vi besökt Helsingborg i ett ärende och Morris fick testa stadsmiljön många nya ljud men var väl helt ok. Hälsa sedan på sonen o Morris fick träffa deras bailey som är en väldigt trevlig och snäll hund. Det gick hur bra som. Den 6/5 börjar vi valpkurs i en härlig miljö. Kram Morris Gerd Rune

2013-04-24 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0