Grattis Världens Bästa Tiza! ♥

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det min älskade Tizas 5 årsdag! ♥ Du är den som har gett mig mod och kraft, den som jag velat lägga ut billigt på blocket, den som har fått mig att såväl gråta som skratta. Du är mamma till 14 fantastiska valpar, du är allt som oftast en stjärna på agilityplanen men framför allt så har du fått mig att inse att man aldrig ska ge upp. Jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå. Grattis mitt hjärta, min livsglädje och min bästavän ♥
 
Tiza har fått ett Hurtta regntäcke, leksaker, tuggben och såklart pannkakstårta, även valpisarna fick smaka pannkakstårta med köttbullar och grädde och det var riktigt uppskattat!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hipp hurra Tiza! Grattis till dina 5 år och till din andra fantastiskt fina valpkull!
Trizza och Zelma med familj

2013-04-15 @ 16:32:59
URL: http://www.perrotrizza.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0