KÖRKORT!!

Frånvaron från bloggen har varit oerhört stor på senaste tiden, men jag har helt enkelt inte haft tid. Veckorna springer fram och vi har hunnit med såväl kursavslut på valpkursen och valpträff med G-kullen i Nykvarn hos Elton med familj, en jättehärlig dag tillsammans med fem av Tizas valpar + mamma Tiza och Trizza. (Bilder kommer) Jag har dessutom fyllt 18 år, slutat andra året på gymnasiet, och sist men inte minst så tog jag, efter en massa pluggande och övningskörande, körkort idag! Otroligt skönt, och nu har jag sommarlov på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis till allt. Hoppas du får ett riktigt skönt sommarlov!

2013-06-23 @ 18:39:24
URL: http://www.perrotrizza.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0