6 veckor

Idag fyller valparna 6 veckor, och nu är det verkligen liv i lådan! Idag hoppade konstigt nog lilla vitis (Ganancia) över träplankan, hon som varit så lugn.. De äter och frodas och väger nu mellan ungefär 2,9-3,9 kg. Har fotat de lite grann, dock tänkte jag lägga upp lite ståbilder men det får bli imorgon, då jag förhoppningsvis kan få lite hjälp med antingen ställning eller fotografering ;) Hoppas att det kan bli lite varmare ute snart, så de kan få upptäcka lite mer än bara huset, om vi har tur kanske det blir en liten bussväng på baksidan imorgon. Valparna ser i alla fall superfina ut i kropparna, och är de mest underbara valparna som går att hitta!♥
 
Galante
Guapo
Genuina
Generoso
Gustavo
Gamberro
Garbanza Negra
Ganancia
Puss!♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni o Ruffa o Zindra

OJ så fort tiden går, men så fina och underbara de ser ut allesammans.
Hoppas att de små vildingarna får det bra med sina nya mattar och hussar.
Det var svåra dagar när de skulle lämna huset men också lite skönt. Jag kommer ihåg att de sista veckorna med de små liven var rätt jobbiga trots allt.
Jag kan fortfarande längta efter valptiden

2013-03-30 @ 11:33:39
URL: http://terapiperron.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0